Zákaznická podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení?

Než nám zavoláte nebo napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas. 

Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení?

Časté dotazy 

Kdy doručíte moji objednávku?

  • Aktuální stav své objednávky zjistíte v Klientském centru v sekci Stav objednávky.
  • O předání zboží dopravci informujeme prostřednictvím e-mailu a SMS.
  • Objednávky označené "Skladem u dodavatele" expedujeme od 3 do 5 pracovních dní
  • Objednávky označené " Skladem" expedujeme nejpozději následující pracovní den 

Jak mohu reklamovat?

    • Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat v případě problémů s doručením zboží.
    • Nebo vás zajímá spíše možnost vrácení zboží ve 14denní lhůtě?

Nenašli jste odpověď?

Rádi vám pomůžeme:

  1. Zákaznická linka: (+420) 733 221 323 nebo chat rozhraní (nachází se vpravo dole "poradíme vám")
  2. Každý všední den 9:00 – 16:00.
  3. Mimo tuto dobu nám můžete nechat vzkaz a my se vám ozveme zpět.
  4. E-mail: 

objednavky@adsafe.cz dotazy spojené s objednávkou
reklamace@adsafe.cz dotazy spojené s případnou reklamací
poptavky@adsafe.cz poptávky

Dotazy k objednávkám prosím posílejte na objednavky@adsafe.czVždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopní pomoci rychleji. 

Kamenné prodejny

Showroom Praha
Bělohorská 274/9
169 00 Praha 6 - Břevnov

Showroom Frýdek-Místek
Jamnická 223
738 01 Staré Město

Yale
Burg Wächter
SentrySafe
GunVault
Charvát trezory
Rottner
Safetronics
ISS
Valberg
T-SAFE
Master Lock
Waldis
Peli Case
Megaline
Justra
Ecosafe
Brown Safe
Ajax
Zboží k porovnání:0ks
UPOZORNĚNÍ: Prodejna Praha upravená otevírací doba do 31.8., pondělí - pátek 9.00-14.00hod